محمد نایت

تومثله من نباش جونی که اشک باشه شباش

محمد نایت

تومثله من نباش جونی که اشک باشه شباش

بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
نویسندگان

tex KHAM RAPPER

اینترو:
کار و بار زیاده اینجا ، هر روز اینجا دعواس
یکی هم فاز خوردن و ، یکی انتظار فرداس
ورس1:
هر روز شاهد اینم بعضیا کشته میشن
بعضی ها دست و پا قطع و بعضی گشنه میشن
نمیدونم وضعیت من چجوری میشه
وقتی میبینم بی گناهارو هی میکشن
شاید زندون زنندس واسه بعضیا
هی میدن فاز واسه دست بالاییا
نمیدونم چی بگم من دیگه خدا
پشیمونم از کارام دیگه بخدا
هر روز باید بمونی اینجا تو سلولم
باید بدونی که هرزه ای تو جونم
تو زندون دنیا شاید اسیر باشم
ولی نمیشه از آزادی مغزم جدا شم
باید بمونم یکم فکر کنم الآن
شاید بده به ما خدا ، راهی واسه فرار
شاید بتونی خودتو بزنی به مردن
ولی بدون زندون جایی نداره واس خوردن
شاه بیت:
کار و بار زیاده اینجا ، هر روز اینجا دعواس
یکی هم فاز خوردن و ، یکی انتظار فرداس

  • mohammad kaleshan

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی