محمد نایت

تومثله من نباش جونی که اشک باشه شباش

محمد نایت

تومثله من نباش جونی که اشک باشه شباش

بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
نویسندگان

tex bano

ایـــنبار تــو منو بیـــاد بیار بانـــو
این مرد سفیدپوش نشسته به زانو
عمق فاجعه ، تو با حرفای تکراری
حاضری توی مراسم خاکسپاری

با هر که میشد رو به رویت خندیدم
مجبورم بگم خوبم ولی زجر دیدم
من روی یک تیغ، عاشقت بودم
مثل یک میخ ، فاتحتــــــــــ بودم

فقط یک شب پیش من تو بمان
دستت را بذار روی این سنگ سرد
هرچند برای من تند میرود این زمان
اما با بدنتــــــــ گرم کن تو این مرد

من تمام شدم اما هنوز فکر تو
میان کرمهای خاک با من هست
مــن شرمگـــــینم اما قلبــــ تو
با رفتــــن من بــاز زخم بــست

بانو بـبخش مرا برای آخـــرین بــار
که صد بار مردی و زندگی کردی
فــقط بخند امشـــب برایم ایــنبار
من زیر این خاکم اما تو سردی

                                                                                                                                                text: milad pik

  • mohammad kaleshan

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی